12 תשובות
טריגו, אין פה שאלה בכלל
אינדיבידואלי, בכללי אני מעדיף טריגו
שואל השאלה:
באמת ? טריגו נראה כאילו קשה יותר, אני לא יודע עדיין על מה ללכת בבגרות
אנונימי
טריגו יותר קל לפי דעתי
5 יחל לפי דעתי גיאומטריכ היה לי קל יותר
שואל השאלה:
שניהם ביחד יהיה קשה ?
אנונימי
תלןי בכמה אתה טוב במתמטיקה
שואל השאלה:
בכללי, יהיה עמוס בבגרות לעשות את שניהם, פשוט אם כבר לומדים את כל המשפטים, לא משתלם לעשות את שניהם ואז לבחור 3 מכל השאר ?
אנונימי
טריגו קל. בהתחלה ברחתי מזה עד שהבנתי שעדיף כי יש תוצאה במספר ולא הוכחות חסרות משמעות.
לדעתי האישית טריגו יותר קל, אבל תלוי בך. ומובן שכדאי ורצוי ללמוד את שני הנושאים לבגרות, ולא רק להמר על אחד מהם, אתה הרי לא יודע באיזה מהם תהיה שאלה קלה יותר.. מה גם, שידע בשני הנושאים יעניק לך לא מעט כלים לא משנה באיזו שאלה מבין השתיים תבחר. אמנם קצת לחוץ ללמוד את זה בחודשיים, אבל לדעתי כדאי לעשות מאמץ כמה שיותר גדול לזה. בהצלחה!
אל תבחר מראש, תגיע כמה שיותר מוכן לשניהם ותבחר ברגע האמת
אם אתה וטוב בשני הנושאים לעשות את שניהם זו אופציה טובה, כי אלה שאלות בטוחות יחסית (אם אתה יודע איך לפתור את השאלה אין הרבה איפה לטעות) והן פחות ארוכות ועמוסות משאלות של אנליזה
תיקח את שניהם הכי טוב ומוכן.
לשאלה: אני מעדיף טריגו יותר קל לי אבל אני גם עובר על גאומטריה.