12 תשובות
התפתחות מוקדמת/מהירה
הטבע
אנונימי
הורמונים
אנונימית
כלום ,מגיל 9-18 זה הטווח ,וזה תקין לגמרי לקבל בגיל 10 לא מוקדם מידי
התפתחות מוקדמת
זה יכול להיות הורמונים או שהיא מתפתחת בגיל יחסית מוקדם אבל זה נורמלי לחלוטיין
אני קיבלתי בגיל 9 , מאמינה שהורמונים סביבה וגנטיקה
שואל השאלה:
תודה רבה פשוט חברה שלי שאלה אותי עם זה בסדר היא הייתה בפאניקה לא נורמלית
זה לגמריי בסדר שלא תדאג גם אני קיבלתי בגיל 10 וזה נורמלי לחלוטין
שואל השאלה:
תודה
הטווח הוא בין 9-18
אני קיבלתי בגיל 10 והרופאה אמרה לי שזה תקין לגמרי ושזה לא ישנה לי כלום בגדילה.