4 תשובות
יאללה לכי ללמוד שתצליחי במבחן מאמינה בךך!!
את יכולה אני מאמינה בך זה לא כזה קשה כמו שזה נראה את תעברי את זה בקלות ובהצלחה רבה! :)
אנונימית
פיזיקה זה נחמד ביותר
תלמדי שניה וזהו
יאללה!! תלמדי ותצליחי!! מאמינה בך!!
תחשבי על זה שאם תלמדי ותצליחי את תיהיה ממש שמחה
בהצלחה!!