4 תשובות
יאללה לכי ללמוד שתצליחי במבחן מאמינה בךך!!
את יכולה אני מאמינה בך זה לא כזה קשה כמו שזה נראה את תעברי את זה בקלות ובהצלחה רבה! :)
אנונימית
פיזיקה זה נחמד ביותר
תלמדי שניה וזהו
תלמדי שניה וזהו
יאללה!! תלמדי ותצליחי!! מאמינה בך!!
תחשבי על זה שאם תלמדי ותצליחי את תיהיה ממש שמחה
בהצלחה!!
תחשבי על זה שאם תלמדי ותצליחי את תיהיה ממש שמחה
בהצלחה!!
באותו הנושא: