7 תשובות
דווקא המורים אצלנו ממש לא כאלה.
הם מלמדים די טוב והם גם נחמדים.
מה שכן, כל מורה קשוח כשצריך וזה תלוי בכיתה שהוא מלמד.
הם בעיקר לחוצים כי בסופו של דבר הם אלו שמגישים אותנו לבגרויות
הם רוצים שנצליח ואם הם יפרגנו ויקלו לא נשקיע ולא נגיע לשום מקום
ממורמרים ומקנאים בנו
שואל השאלה:
למה אבל
כל הקטע שאנחנו צריכים קצת רחמים ועוד הקורונה הייתה והכל

ואם אנחנו לא מבינים חומר ישר יורדים וכועסים עלינו מה הקטע?
אנונימית
כי לא אכפת להם ממך, הם רוצים להכשיל אותך, זה התחביב שלהם.
כי הם ממורמרים שאנחנו צעירים ויפים והם זקנים ומקומטים
אנונימית
לא נכון אצלי רוב המורים דווקא סבבה
מי שרוצה להכשיל אותנו באמת זה המאדרפאקר שתיכנן את הלוח מתכונות שדפק אותנו רק עם בגרויות קיץ ומתכונות כל יומיים במקום לפרוס את זה כדי שנכשל ושנתמוטט ונבכה כל יום כמו לוזרים