7 תשובות
להפסיק לראות את הסטוריז.
או שתדברי עם החברה הכי טובה שלך על זה
או שתנסי לדבר עם הילדה ואולי להתחבר איתה
אם שניהם זה לא אופציה אז תנסי להתחבר לבנות אחרות
או שתנסי לדבר עם הילדה ואולי להתחבר איתה
אם שניהם זה לא אופציה אז תנסי להתחבר לבנות אחרות
אל תשאירי אותה בתור החברה הכי טובה שלך
תכירי חברה יותר טובה ממנה.
תורידי לה עוקב.
ותמצאי מישהי אחרת
תורידי לה עוקב.
ותמצאי מישהי אחרת
באמת שעוזר לי להשתיק את הסטורים של אנשים שעושה לי רע לראות אותם, אל תשימי עליהן הכל טוב גם אצ תמצאי חברות חדשות, החברה הכי טובה שלי לשעבר התחילה להתחבר למישהי שגרמה לי להגיע למחלקה סגורה אז אני מבינה אותך ואם את צריכה התייעצות את מוזמנת לפנות אליי בפרטי
קרה לי מלא מלא מלא פעמים ואני פשוט התרחקתי מהחברה הכי טובה כי זה התחיל להיות צבוע של החיים והמשכתי הלאה אם כמה שזה היה קשה לי לראות אותן ביחד המשכתי ושמתי עליהן פס וזה עשה לי רק טוב
'ודם כל להפסיק לראות להן תסטורי אחר כך תראי להן שאת במצב בסדר גמור ושאת לא צריכה אותן ואז תכתבי חוברת עם השמות של כל מי שאת שונאת ותשרפי בלג בעומר נב אני עושה את זה עכשיו
באותו הנושא: