11 תשובות
אממ לא יודעת
אני אוהבת כשמחמיאים לי על העיניים
"איזה חיוך יפה יש לך
תחייך הרבה!"
יש לך שיער מאוד יפה
ואני די חסרת ביטחון כי הוא חלק טבעי, מה שגורם לי להיראות מאוד דק
"את עוד תיהי מלכת יופי" זה היה חמוד
אנונימית
את ממש יפה

אחרי שעשו עליי חרם שש שנים
בגלל המראה שלי
"הטעם שלך במוזיקה מושלם"
וואו הבנות הרנדומליות שבאו אלי ואמרו לי שאני ממש יפה וכדאי לי להיות דוגמנית כמישהי חסרת ביטחון באיך שהיא ניראת זה ממש עזר לי והביא לי חיוך לפנים
אנונימית
את האמת שאמרו לי שאני יפה בפעם הראשונה(השנה)


כי אני חסרת ביטחון רצח בקשר למראה שלי כי כל האחיות שלי יפות בטירוף ואני לא דומה להן ותמיד היה קשה לי
וזה בא מהבן אדם שהכי לא ציפיתי ממנו וזה היה כזה מרגש
ועבדתי כל כך קשה להיראות נורמלי
לי אמרו שהאנרגיה שלי טובה שכיף להיות לידי וזה המחמאה הכי כיפית שקיבלתי
שאני חכמה בצורה מעוררת קנאה
ושאני בן אדם טוב וטהור ורואים את זה בעיניים שלי
וואו לא צחקת כשאמרת שאתה מכוער.