7 תשובות
שאני הילדה הכי חכמה בכיתה.
זה כזה אושרר
סתם זה לא הכי, בטוח יש עוד אבל זה מה שקפץ לי לראש.
זה כזה אושרר
סתם זה לא הכי, בטוח יש עוד אבל זה מה שקפץ לי לראש.
שאני פשוט מדהימה , ויש לי יופי מיוחד ומלא קסם :)
שאני הילדה עם האופי הכי טוב שהכיר, אני לא יודעת איך להגיב במצבים כאלה אבל זה ריגש
היום הייתי בבית ספר וילדה שקטנה ממני בשנתיים ראתה שאני מסדרת את עצמי בלחץ והיא פשוט התסכלה איזה דקה ואז אמרה "את יפה אל תדאגי" חייכה והלכה (:
האיר לי את כל היום
האיר לי את כל היום
שאלו אותי ברחוב אם אני דוגמנית
(ואני בכלל לא יפה )
(ואני בכלל לא יפה )
אנונימית
פעם אמא שלי אמרה לי "את לבנה כמו מורטישה"
כל פעם אומרים אותן מחמאות...
אבל אמרו לי שאני מיוחדת
אבל אמרו לי שאני מיוחדת
באותו הנושא: