12 תשובות
הגיוני, קורה לי דיי הרבה ...
כן בטח זה שונה אצל כל אחת
כן ברור גם אצלי זה ככה כל אחת מקבלת את זה שונה (:
כן אבל אל תפתחי פה לשטן גם אני הייתי אומרת את זה ועכשיו אני פושט סובלת
שואל השאלה:
^אני מקבלת כבר שנתיים וכנראה שזה לא עומד להשתנות
אנונימית
זכית . באמת. תעריכי את זה.
אם את לא שקטה... לכי לרופא נשים שיאשר שהכל תקין ברחם. (לרוב יעשה אולטרסאונד חיצוני אל תילחצי )
אנונימית
כיף לך הלוואי עליי
תקין, הלוואי על כל הבנות
הכל טוב, זכית
כן
כן כל אחת מקבלת אחרת ושתגדלי הכאבים מחמירים, אני גם הייתי כמוך עכשיו אני מתה מכאבים
כן , כיף לך :)
הלוואי עליי