14 תשובות
לא
Mio
אני אוהבת
מאוד נחמד
לא אוהבת תשם הזה
שם ממש יפה
נדוש. לעוס. מצ'עמם בעיני. כאילו האור של ה'. לא עף לי הפוני
מזכיר לי ילד שאני לא מת עליו בלשון המעטה. אז פחות
אנונימי
(שם שני שלי)
אחלה סהכ
זה נחמד
לא יפה לדעתי
לא משהו
פחות מתחברת
חמוד, לא מעבר
יפה