14 תשובות
לא
אני אוהבת
מאוד נחמד
לא אוהבת תשם הזה
שם ממש יפה
נדוש. לעוס. מצ'עמם בעיני. כאילו האור של ה'. לא עף לי הפוני
מזכיר לי ילד שאני לא מת עליו בלשון המעטה. אז פחות
אנונימי
(שם שני שלי)
אחלה סהכ
אחלה סהכ
זה נחמד
לא יפה לדעתי
לא משהו
פחות מתחברת
חמוד, לא מעבר
יפה
באותו הנושא: