8 תשובות
זה חמוד בטירוף
זה ממש לא מוזר , לי לפחות יש אוגרות היו אחד נפטרה. והן זערו חי ככ במצב הנפשי שלי איכשהו וגם היא נותנת לי אהבה שאף אחד לא נתן.
ענית לעצמך, זה מוזר כי רוב האנשים רוצים חיות מחמד שלא מהסיבה הזו.
~אנונימית שאיננה אנונימית
~אנונימית שאיננה אנונימית
אנונימית
ברור שלא, אם כבר זה מראה כמה שאתה אדם טוב
ברור שזה הגיוני.
הגיוני לגמרי. וזה מהמם
זה לא מוזר והרבה אנשים רוצים דווקא מהסיבה הזאת, בשביל לטפל בחסר ישע ולתת לו בית
הכל בסדר בבית? כי אם לא יש את הרווחה, המספר שלהם הוא 118 או 106.
אנונימי
באותו הנושא: