7 תשובות
שואל השאלה:
בקושי
הוא מרוויח פי 2 ממני
ואני לא מזמן השתחררתי מהצבא
וזה גם פחות על מה יש זה לא ממש גברי לדעתי
בקושי
הוא מרוויח פי 2 ממני
ואני לא מזמן השתחררתי מהצבא
וזה גם פחות על מה יש זה לא ממש גברי לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
חברה שלו..
ולא צריך להיות רוטשילד בשביל לעשות סיבוב לאכול משהו
ואני אגלה לכם משהו- יש לו כסף.
חברה שלו..
ולא צריך להיות רוטשילד בשביל לעשות סיבוב לאכול משהו
ואני אגלה לכם משהו- יש לו כסף.
אנונימית
שואל השאלה:
גבר אמיתי לא נותן לחברה שלו לשלם.
וזה לא נכון זה בערך 150 שקל זה גם תלוי לאן הולכים כולה יצאנו פעמיים בואי הוא לא פשט רגל בגללי יש לו יותר עבודות זה נטו קמצנות.
גם זה לא שישבנו במסעדה והצעתי ושילמתי, עוד לפני שנפגשנו הוא אמר אני לא משלם וזה מאוד מוריד ומגעיל
גבר אמיתי לא נותן לחברה שלו לשלם.
וזה לא נכון זה בערך 150 שקל זה גם תלוי לאן הולכים כולה יצאנו פעמיים בואי הוא לא פשט רגל בגללי יש לו יותר עבודות זה נטו קמצנות.
גם זה לא שישבנו במסעדה והצעתי ושילמתי, עוד לפני שנפגשנו הוא אמר אני לא משלם וזה מאוד מוריד ומגעיל
אנונימית
שואל השאלה:
זה מראה שאין לו אפילו טאקט הוא לא הרגיש אפילו לא נעים להגיד לי דבר כזה. גבר נורמלי אפילו שאין לו או לא בא לו הולך למקום ואם הבחורה מציעה מתעקשת פעם פעמיים אז אומר לה בסדר כאילו שלא הייתה ברירה אבל להגיד מראש אין לי זה או שתשלמי או שנתמזמז באוטו זה דוחה
זה מראה שאין לו אפילו טאקט הוא לא הרגיש אפילו לא נעים להגיד לי דבר כזה. גבר נורמלי אפילו שאין לו או לא בא לו הולך למקום ואם הבחורה מציעה מתעקשת פעם פעמיים אז אומר לה בסדר כאילו שלא הייתה ברירה אבל להגיד מראש אין לי זה או שתשלמי או שנתמזמז באוטו זה דוחה
אנונימית
שואל השאלה:
גם וואלה אחרי כמה זמן של קשר כן מסכימה שאני בעצמי כבר לא הייתי מרגישה נעים שהוא רק מוציא והיתיי משלמת גם אם הוא לא היה נותן, אבל זה התחלה של הקשר אם הוא מתקמצן עכשיו הוא יתקמצן כל החיים אז כל פגישה הוא יגיד אין לי ולא מתאים לי גבר שכל פעם יעשה לי חישובים אני רוצה גבר לארג' שיפנק אותי שירשים אותי ולא שיזרוק עליי פס כאילו אני כבר שלו אז תתמודדי עם מה שיש
גם וואלה אחרי כמה זמן של קשר כן מסכימה שאני בעצמי כבר לא הייתי מרגישה נעים שהוא רק מוציא והיתיי משלמת גם אם הוא לא היה נותן, אבל זה התחלה של הקשר אם הוא מתקמצן עכשיו הוא יתקמצן כל החיים אז כל פגישה הוא יגיד אין לי ולא מתאים לי גבר שכל פעם יעשה לי חישובים אני רוצה גבר לארג' שיפנק אותי שירשים אותי ולא שיזרוק עליי פס כאילו אני כבר שלו אז תתמודדי עם מה שיש
אנונימית
כע מי את בכלל
למה את חושבת שרק הגבר צריך לשלם על הדייטים? איפה החלק שלך במשוואה?
מנה ממוצעת במסעדה עולה 65, שתיה ממוצעת עוד 15 וכוס בירה עוד 35, כפול 2 זה יוצא 220 שקל לדייט של שניכם. למה לדעתך לגיטימי שרק הגבר ישא בהוצאות?
מסכימה איתך שלשבת במסעדה ולעשות חצי חצי זה מביך, הכי טוב שיציאה אחת את תשלמי ויציאה אחרת הוא.
מנה ממוצעת במסעדה עולה 65, שתיה ממוצעת עוד 15 וכוס בירה עוד 35, כפול 2 זה יוצא 220 שקל לדייט של שניכם. למה לדעתך לגיטימי שרק הגבר ישא בהוצאות?
מסכימה איתך שלשבת במסעדה ולעשות חצי חצי זה מביך, הכי טוב שיציאה אחת את תשלמי ויציאה אחרת הוא.
באותו הנושא: