5 תשובות
זה תלוי
אבל הכל טוב חיים רק פעם אחת נהנית היה לך טעים זה הכי חשוב
אל תחשבי על זה יותר מדי
גם אני אכלתי אתמול לאפה שווארמה ו2 משולשי פיצה
כעיקרון זה משנה מה אכלת בהמשך היום אם אכלת עוד הרבה דברים ועקפת את המאזן הקלורי שלך או לא
לא, כמו שאם תאכל/י רק סלט במשך יומיים לא תהיה/י רזה
שואל השאלה:
לא אני לא אוכלת הרבה בשאר היום
אנונימית
עדיף לא לאכול רק את זה וגם להוסיף משהו בריא אבל זה לא ייצור שום נזק משמעותי כל כך