13 תשובות
קצת
האמת תלוי
לא
אולי לפעמים
לא יודע אבל אני נרתה מאנשים מתנצלים
וכולם כאלה
אז אני נרתע מכולם למעשה
אנונימי
חחח מהה ? יש אנשים כאלה חחח
לא הבנתם מהם אנשים מתנצלים?
אנונימי
לא הפוך אני כזאת
כן לרוב
שואל השאלה:
אולי זו הצגה בכלל
אנונימי
^מה הצגה?
להפךך
זה הכי כיףף להיות מוקף בחברים כאלוו (מניסיון)
לא, אני בעצמי כזאת