13 תשובות
קצת
האמת תלוי
לא
אולי לפעמים
לא יודע אבל אני נרתה מאנשים מתנצלים
וכולם כאלה
אז אני נרתע מכולם למעשה
וכולם כאלה
אז אני נרתע מכולם למעשה
אנונימי
חחח מהה ? יש אנשים כאלה חחח
לא הבנתם מהם אנשים מתנצלים?
אנונימי
לא הפוך אני כזאת
כן לרוב
שואל השאלה:
אולי זו הצגה בכלל
אולי זו הצגה בכלל
אנונימי
^מה הצגה?
להפךך
זה הכי כיףף להיות מוקף בחברים כאלוו (מניסיון)
זה הכי כיףף להיות מוקף בחברים כאלוו (מניסיון)
לא, אני בעצמי כזאת
באותו הנושא: