3 תשובות
במחלקת נוער
חברה שלי הייתה
אני הייתי והיו כמובן רגעים נחמדים עם האנשים שהכרתי שם אבל היו מלא דברים לא טובים שלקחתי משם כי הכל שם מאוד חשוף והכל שם מאוד מטגרר
אנונימית