5 תשובות
אני מעדיף להיות אני חח
מי שאתם
זה תלוי לפעמים במשחק מה יותר יפה ככה אני בוחרת-.-
אם הבחורה כדמות היא יותר חזקה בהתאם ליכולות ולסגנון משחק שלי באותו משחק , אז בחורה. אם גבר, אז גבר. אם אין הבדל בין דמויות ושום סקין לא נותן לי יתרון כלשהו, אז לא משנה לי, אבחר בסקין הכי יפה פשוט. אבל יש משחקי מחשב שבהם ה-hitbox לא שווה, אז עדיף לקחת בחורה כי הגוף שלה יותר צר ויותר קשה לפגוע בה מאשר גבר שהוא רחב.