4 תשובות
שואל השאלה:
חשבתי להתחיל נגיד פחות להיפגש איתו כשהוא רוצה ולהפוך יענו להיות ילדה עסוקה שיתחיל להעריך את הזמן שלו איתי
אנונימית
לדבר איתו ולהגיד לו איך את מרגישה. כי אם תעשי דברים "חד פעמיים" שיציתו בו רגשות של פעם אז באותה מהירות שזה יעלה בו את הרגשות אז הרגשות האלה גם ייעלמו שוב.
צריך לדבר על הדברים האלה.
שואל השאלה:
כבר דיברתי איתו על זה פעם אחת ואני עדיין מרגישה ככה
אנונימית
אז אם דיברת איתו והוא לא עושה מאמץ לשנות את הדברים אז אולי כדאי לשקול את הזוגיות הזו שוב.