2 תשובות
אתה תמיד יכול להודות לקב"ה גם בלי להגיד שהחיינו אבל שווה בדיקה כי אני חושב שאומרים שהחיינו אם זה משהו כזה מיוחד או חדש או שחיכית לו
יש ברכות הודיה