4 תשובות
לדבר בהפסקות להסתובב לא רק עם הכיתה שלך
שואל השאלה:
אני בת, ואני יודעת לדבר אבל סתם לבוא לדבר זה די מוזר.
אנונימית
סתם כזה להתחיל נושא שיחה תאמת עובד לי אישית להגיד מה קורה וכזה ולהידחף להם באמצע החיים ואז זה מצחיק כזה ומדברים על דברים אחרים ככה מכירים...
אנונימית
אני את האמת הכרתי יותר ילדים מהשכבה שלי מזה שהתחלתי פשוט סתם ככה לדבר איתם וגם מבני עקיבא