5 תשובות
ממתי יש מגמת ספרות לא לומדים את זה כמקצוע רגיל?
שואל השאלה:
בתיכון
בתיכון
אנונימית
זה פשוט חמש יחידות במקום 2 זה פשוט ספרות מוגבר
אנונימית
אל תלכי חחח ממש לא
למה לא זה סבבה , לדעתי היא מגמה קלה ואני אישית גם אוהבת סיפורים ושירים, את יכולה להכניס הרבה את הדעה האישית שלך לעומת מגמות אחרות ואין כלכך הרבה חומר לבגרות, ומסיימים ביא את המגמה
באותו הנושא: