4 תשובות
מסקנת הגמרא בברכות ט ע"א שבדיעד מותר וחובה לקרוא קריאת שמע (ומן הסתם הוא הדין לכל תפילת ערבית) עד עלות השחר, ומה שאמרו חכים את חצות - זה כדי להרחיק את האדם מן העבירה.
חצות - זה לא 12:00, זה משהו שמחשבים לפי אורך היום והלילה וזה משתנה מאיזור לאיזור משבוע לשבוע. יש להסתכל בלוח שנה דתי ובדיעבד אפשר לבדוק בגוגל זמן חצות באיזור שלך.
חצות - זה לא 12:00, זה משהו שמחשבים לפי אורך היום והלילה וזה משתנה מאיזור לאיזור משבוע לשבוע. יש להסתכל בלוח שנה דתי ובדיעבד אפשר לבדוק בגוגל זמן חצות באיזור שלך.
אנונימי
כן צדיקה
כע עד הזריחה מותר
באותו הנושא: