אכלתי הרבה היום אכלתי בבוקר כוס של קורנפלקס-ברנפלקס וארטיק ענבים בצהריים אכלתי פסטה ושניצל תירס וסלט של שומר אכלתי
פעמיים פסטה 6 קרקרים עם גבינה עכשיו לחם כזה שצרוב ומעל חביתה שתי גמבות חתוכות עם גבינה קצח ומלח ואחרי זה אכלתי שקית כזאת שהביאו מהאירוע שיש שם שוקולד סוכריה ועוד כמה כאלה שתיים כאלה אכלתי מלא היום ואני יודעת שזה מלא השאלה איך מחר אני מכפרת על זה?