5 תשובות
^את לא היחידה (אין לי ממש פוביה מיתושים, אבל אני ממש מפחד מג'וקים וחרקים)

ואחותך סתם מנסה לעצבן אותך
את לא היחידה גם אני ממש מפחדת מהם אני יכולה להתעלף אם יבוא חרק אפילו פצפון
שואל השאלה:
אז מה לעשות ?
רק אני היחידה שמפחדת מג'וקים ויתושים נ
אנונימית
לא עשית כלום סתם היא רצתה לעשות צחוקים כזה לעצבן אותך
את לא אשמה הכל טוב