9 תשובות
כן
כןן
אנונימית
זה גבוה ממש
כן, זה שאתם אחים לא אומר שתיהיה אותו דבר
זה מושלם והגובה שלך גם היה בסדר כשהיית בגיל הזה
זה לא בסדר, תשלחי אותו לרופא דחוף!
זה מאוד מאוד גבוה
אנונימי
תשדך לי אותו
אנונימית
גמד
באותו הנושא: