אני מחר הולכת פעם ראשונה לסדיר שלי חיילים תרגיעו אותי בבקשה
זה לא יהיה קשה כל כך ומסובך כל כך נכון? זה בסיס שגם מסובך להגיע אליו.. גם המדריך עבודה שיהיה לנו יהיה באנגלית ואני גרועה באנגלית אבל עברתי קורס אנגלית טכני.. אבל עדיין מילים באנגלית שלא קשורים לטכני יהיו שם כנראה ואני מפחדת שלא אדע.. וגם הקורס שעברתי אני לא זוכרת הכל עד הסוף.. זה קורס שרק אומר לי מה זה עושה ומה זה.. לא משהו של איך לתקן.. מקווה שהבנתם