10 תשובות
אין שעה לשווארמה
תאכלי, בתאבון
כן
אנשים טוענים שזה כבד מדי על הבוקר, אני אישית מתה על זה.
תאכלי מה שאת רוצה!
כן רק שלא יהיה לך בחילה אז אולי עדיף שלא...
כמה שזה טעים אבל לאא
יאלה תאכלי בתאבוןן
שואל השאלה:
בטח שאכלתי
אנונימית
חחח בי טעים