10 תשובות
אין שעה לשווארמה
תאכלי, בתאבון
תאכלי, בתאבון
כן
אנשים טוענים שזה כבד מדי על הבוקר, אני אישית מתה על זה.
תאכלי מה שאת רוצה!
תאכלי מה שאת רוצה!
כן רק שלא יהיה לך בחילה אז אולי עדיף שלא...
כמה שזה טעים אבל לאא
יאלה תאכלי בתאבוןן
כן
שואל השאלה:
בטח שאכלתי
בטח שאכלתי
אנונימית
חחח בי טעים
היה
באותו הנושא: