10 תשובות
זה לא בסדר אפעם
זה לא בסדר משני הצדדים!
לא צריך לנרמל את זה.
לא רואה משהו רע בלשפוט לפי הגוף ככה שאמלא יכולה לענות
זה לא בסדר משום צד לדעתי.
צודק לגמרי
זה לא בסדר בשום צורה.
זה בכלל לא בסדר בתור אחת קצת מלאה אני אישית מאוד נפגעת ששופטים על דבר כזה כי זה נוראי ברמות
שואל השאלה:
נגיד הייתה כאן שאלה לפני כמה ימים שהשאלה הייתה "בנים אתם פוסלים מישהי בגלל שומן בבטן" ואז מישהו ענה כן ועשו לו מלא מינוסים וגם בכלל מסיטואציות חברתיות שונות יצא לי לראות
עולם השקר
כששופטים זה לא בסדר אבל בדרך כלל בנים מושפעים יותר מהמראה החיצוני מבנות. זאת אומרת לדוגמא משיכה מינית אצל אישה מתפתחת בעיקר בעקבות רגשות ואצל בנים המשיכה מבוססת יותר על הפיזיות של הבחורה...
לכן גבר שמסתכל על גוף של בחורה ובחורה שמסתכלת על גוף של גבר זה שני דברים שונים לדעתי