2 תשובות
שמעתי על הבית הספר הזה.
לא יודעת איך שם. אף לא למדתי שם ....
אבל אני חושבת שזה בית ספר די טוב כי זה הרבה שנים קיים...
ממש טוב , הייתי בו לפני שעברתי עיר