10 תשובות
הבנתי אותך
תעשי טבלת יתרונות וחסרונות ללוחמה ועוד אחת ל8200 ותראי איפה יש יותר יתרונות
תעשי טבלת יתרונות וחסרונות ללוחמה ועוד אחת ל8200 ותראי איפה יש יותר יתרונות
אני כבר סיימתי צבא אבל הייתי במקום שלך. אמרו לי להחליט בין מודיעין לקרבי. בחרתי מודיעין. לא אוכל לדעת אם זו הייתה הבחירה הטובה, אבל כל השירות שלי היה רכבת הרים, והיו דברים טובים אבל גם פחות. מניחה שזה ככה עם כל תפקיד. אמנם לא הייתי קשורה בהכרח לערבית אבל כן שירתי בסמוך לנושא הזה. מוזמנת לשלוח הודעה אם זה יעזור לך, ממליצה לך לחפש על כל מני תפקידים ולשלוח מיילים חופרים למיטב כשתמצאי מה תרצי. בהצלחה
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני מפחדת לעשות מיונים ל8200 ואז אם עוברים אין דרך חזרה ומה עושים אם לא באלי 8200 כאלו אני מפחדת שלא תהיה לי אפשרות בחירה אלא ישר יקבעו אותי כי עברתי
הקטע הוא שאני מפחדת לעשות מיונים ל8200 ואז אם עוברים אין דרך חזרה ומה עושים אם לא באלי 8200 כאלו אני מפחדת שלא תהיה לי אפשרות בחירה אלא ישר יקבעו אותי כי עברתי
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אדבר על זה בצו ראשון זה יעזור?
אם אני אדבר על זה בצו ראשון זה יעזור?
אנונימית
למה שלא תרצי לשרת ב8200?
קחי בחשבון, שאם תרצי לוחמה או 8200 בלוחמה את כנראה בוודאות תשרתי שנתיים ו8 ואם תהיי ב8200 גם יש סיכוי גדול שתשרתי שנתיים ושמונה במיוחד אם זה תפקיד שקשור בערבית
קחי בחשבון, שאם תרצי לוחמה או 8200 בלוחמה את כנראה בוודאות תשרתי שנתיים ו8 ואם תהיי ב8200 גם יש סיכוי גדול שתשרתי שנתיים ושמונה במיוחד אם זה תפקיד שקשור בערבית
שואל השאלה:
לא הבנתי
לא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט חושבת שכל העניין של סייבר פחות יעניין אתי
פשוט חושבת שכל העניין של סייבר פחות יעניין אתי
אנונימית
זה לא בהכרח סייבר. כשאתה מתמיין למודיעין בדרך כלל יש ראיון ומודיעים לך באופן כללי מה נושא התפקיד. זה לפעמים גם כתוב בזימון למיונים. יש הרבה יותר ל8200 מאשר סייבר, זו הרי היחידה הכי גדולה בצהל. באותה הרמה אפשר להיות פקידת שלישות ביחידה הזו.
שואל השאלה:
זה כל הקטע אני לא יודעת מספיק על כל התפקידים אז איך אני אמורה לעשות מיונים ולקבע את עצמי ולדעת אם זה מתאים לי אני ממש מבולבלת כי אני יודעת שבאלי 8200 אבל לא ממש שלמה עם זה אוף
זה כל הקטע אני לא יודעת מספיק על כל התפקידים אז איך אני אמורה לעשות מיונים ולקבע את עצמי ולדעת אם זה מתאים לי אני ממש מבולבלת כי אני יודעת שבאלי 8200 אבל לא ממש שלמה עם זה אוף
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגיד לך מה כרגע המגמה שלי עוסקת במחשבים וסייבר וגם ערבית וואלה לא הכי טוב לי מבחינת אנשים וזה נכון אין השוואה לגבי הצבא אבל אני חושבת שאם אני אשנה מסלול בחיים גם המצב החברתי שלי ישתנה וגם המצב הנפשי
אני אגיד לך מה כרגע המגמה שלי עוסקת במחשבים וסייבר וגם ערבית וואלה לא הכי טוב לי מבחינת אנשים וזה נכון אין השוואה לגבי הצבא אבל אני חושבת שאם אני אשנה מסלול בחיים גם המצב החברתי שלי ישתנה וגם המצב הנפשי
אנונימית
באותו הנושא: