5 תשובות
חוקי אבל לדעתי לכל בן אדם מותר לשמור על הפרטיות שלו עם כל הכבוד
אין חוק שאוסר את זה.
אבל זה ממש לא בסדר, כל בן אדם חייב פרטיות ופשוט תנעל בלי לשאול אותם
אנונימית
מותר לנעול דלתות על פי החוק לגבי החוק של ההורים זה לא בטוח
אנונימית
כאילו אפ זה ההורים שלך אז ברור שזה חוקי, הם אחראיים עלייך עד גיל 18 ולא כתוב בשום מקום שהם חייבים להסכים לך לנעול את הדלת
אנונימית
שואל השאלה:
^אז בתור בן 16 אין לי את הזכות לשמור על פרטיות?
אנונימי