7 תשובות
תהיה חזק, יעבור
בסדר אתה לא לבד אני בחודש 4
אני אפילו לא מתגעגעת לאיך שהוא התייחס אליי חרא אני פשוט פגועה וזה לא עובר
שואל השאלה:
מה זה החרא הזה, למה התאהבתי בכלל ולמה נתתי את הנשמה שלי בשביל פרידה כל כך מהירה וחדה
איך מוחקים מישהי שכל שניה הייתה במחשבה שלי?
אנונימי
אם היא ככה עזבה אותך בשניה היא לא שווה אותך בכלל
שואל השאלה:
עזבי, היא באמת לא שווה אותי. אבל לא מבין את זה. הייתי חלק ממנה שנה, בכל דבר שהיא עברה. איך אפשר לנתק ככה רגש?
אני נזכר בנו מתחבקים חזק ובא לי לבכות/להרוג מישהו
סעמק
אנונימי
- קח את הזמן עם עצמך להתרפא מזה, לוקח זמן עד שרגשות אמיתיים הולכים, תהיה פה בשביל עצמך תטפל בלב השבור שלך ותחבוש אותו, תמצא שמחות קטנות גם בדברים שנראים קטנים כמו כוס קפה.

- תחשוב על כל הדברים בה שפחות אהבת הדברים שעצבנו אותך, הדברים שלא היית רוצה בבת זוג.

- תדמיין זוגיות עם מישהי שאין לה את הדברים האלה מישהי שבאמת היית רוצה גם אם לא קיימת אחת כזאת כרגע בחיים שלך פשוט הרעיון.

- תחשוב על מה אתה שווה באמת ומי באמת מגיעה לך.

- תעבור מסע של אהבה עצמית, עכשיו כשהיא הלכה זאת הזדמנות להכיר את עצמך ואת מה שאתה רוצה באמת יותר טוב ולמצוא את האושר בדברים הנוספים האחרים בחיים שהם לא פחות טובים מזוגיות.

- עכשיו התפנה מקום בליבך למישהי יותר טובה, אם האקסית הייתה נשארת בחיים שלך והייתם נפרדים יותר מאוחר אז היה לוקח לך יותר זמן להחלים ולפנות את המקום בלב שלך למישהי שבאמת מגיע לה.

- תאהב את עצמך מספיק כדי לדעת שמגיע לך יותר טוב ושאתה לא מתפשר יותר על מישהי שלא תחזיק אלא על מישהי שתאהב אותך כמו שמגיע לך.

- תכניס דברים חדשים ומרעננים לחיים שלך, זה יכול להיות תחביב או מטרה לחיים שהיא לא זוגיות שתלהיב אותך והיא תראה פחות ופחות משנה.
במקום למצוא את עצמך כל יום קם לעבודה שאתה סובל ממנה ולא אוהב או בכללי לעתיד כזה אז תתחיל לקחת צעדים קטנים לעבר העתיד שאותו אתה רוצה (זה נשמע לא קשור אבל זה אחד מהדברים שהכי עוזרים).

- דווקא כיוון חדש יכול לתת לך הרבה אושר במקום להישאר באותו הלופ שהיית בו.

- תדבר עם עצמך במחשבות ותשאל את עצמך שאלות, זה מה שאתה שווה? מה באמת היית רוצה? אתה באמת רוצה אותה חזרה בכלל? מה למדת מזה, מה יצא מזה טוב, מה הלאה וכמה יותר טוב זה יכול להיות, ותחזק את עצמך תמיד.

אל תשכח את הטיפים האלה, מאחלת לך להחלים ולמצוא אושר עם עצמך שלא תלוי באף אחד, ושאחרי שתחלים תבוא מישהי שתהיה כלכך שווה את זה, בהצלחה! (:
תמיד תיהיה בגישה הזאת בחיים לכל אחת שתפגוש ולכל האנשים בכללי שתפגוש:

רוצה להיות איתי? סבבה
רוצה ללכת? ההפסד כולו שלך והרווח שלי! בבקשה תלכי הדלת פתוחה לרווחה

גם ככה זה ממש לא כיף להיות עם אנשים שלא רוצים להישאר בחיים שלך
הם לא משתפים פעולה
הכי כיף בת זוג וחברים טובים שכן רוצים וכן משתפים פעולה