10 תשובות
את כן
שואל השאלה:
אוח
אוח
אנונימית
א- וטפ הם הזוג האהוב עלי
חח אבל נהיה הרבה יותר מעניין שהם נהפכו לזוג
שואל השאלה:
זה היה יותר מצחיק אבל יותר התאים להם בסטיז
זה היה יותר מצחיק אבל יותר התאים להם בסטיז
אנונימית
אני לא כזה אוהב שלוקחים דמויות ראשיות שאין ביניהן קשר רומנטי ומכניסים קשר רומנטי בכוח בשביל ה-fan service. אומנם חברים זו לא דוגמה כזו גרועה של התופעה, אבל זה באמת מוזר שמוניקה וצ'נדלר נכנסו לזוגיות (עם רוס ורייצ'ל זה איכשהו הגיוני בגלל עבר משותף)
את לא היחידה
מסכימה
רייצל ורוס הם בתכלס הזוג המנצח בפרינדס
רייצל ורוס הם בתכלס הזוג המנצח בפרינדס
אני בכלל בבאסה שזה לא קרה מוקדם יותר
כןכןכן גם אני
באותו הנושא: