13 תשובות
לא זה חמוד
תלוי איזה צחוק אבל בעיקרון כן
שואל השאלה:
צחקתי ממש
צחקתי ממש
קצת אבל בקטנה
אני גם צחקתי אבל לא צחוק צחוק פשוט מתוך החיוך והכיף יצא לי צחוק
רק תקווי שהוא לא חושב שזה היה גרוע ובגלל זה צחקת
אם צחקת בהגזמה
רק תקווי שהוא לא חושב שזה היה גרוע ובגלל זה צחקת
אם צחקת בהגזמה
חבל שלא אמרת לו זה כי הפרצוף שלך מכוער
גם תלוי איך הןא הגיב אחרי הנשיקה אבל אני חושבת שסבבה
תלוי בסיטואציה ,בגדול קצת אבל בעיקר בשבילו
את אוהבת אותו ?
אנונימית
לא פדיחה בכלל, הכי נחמד זה מישהו שמרגישים איתו מספיק בנוח כדי לצחוק
בנשיקות בן הראשונות שלי אני כל הזמן ממש צחקתי פעם אחת ממש התפקעתי מצחוק עד שנפלתי בקטע כזה את בסדר
אחרי זה הפסקתי לצחוק
רק לפעמיים מגחחת בקטנה
אחרי זה הפסקתי לצחוק
רק לפעמיים מגחחת בקטנה
הוא בטח חושב לעצמו "בואנה עם איזו בחורה מוזרה התנשקתי"
אנונימי
קרה לי גם אחותי זה חמוד