23 תשובות
שואל השאלה:
זה חופר רצח
אנונימי
איזה להקות שמעת?
שואל השאלה:
the rose ו bts חרא להקות
אנונימי
אם אתה רוצה לנסות שיר בשם oh my god של g idle
זה השיר שהכניס אותי לקייפופ
ביטיאס כנראה שמעת את האלה החדשים שלהם
שאני בתור מישהי שאוהבת קייפופ לא אוהבת אותם בכלל
ודה רוז הם אחלה סך הכל אבל גם לא מתה אליהם וגם אתה אמרת בעצמך שהם טובים יחסית אבל אתה פשוט לא אוהב את השפה
כי זה נשמע לי טוב, אין פה משהו מיוחד מאחורי זה.

אם אתה לא אוהב זה בסדר.. אתה לא חייב להקשיב.

oh my god שיר מושלם
שואל השאלה:
שמעתי הרגע יותר מחצי מהשיר ולא אהבתי בכלל ^^^
אנונימי
שואל השאלה:
מסכים ^^^ למרות שראפ מעורבב עם רוק זה טוב
אנונימי
אני אוהבת את זה כי זה הטעם שלי פשוט
מעבר לזה, קייפופ זה לא סגנון אחד, זה עולם שלם
יש מלא סגנונות וסוגים
אני אוהבת בעיקר את הראפ האגרסיבי אבל אני אוהבת את רוב השירים
אני קוראת תרגומים ויודעת משמעותיות
וההשקעה שלהם היא בלתי נתפסת
יש מלא קבוצות שהם מפיקים הכל בעצמם
כיף לי לשמוע את השירים בשבילי הם נעימים לי לאוזניים ואני אוהבת את האיידולים
זכותך המלאה לא להתחבר כמו שאני לא מתחברת לכמה סגנונות
יש לי לחשובה שאני יודעת מי אתה

ולשאלה כנראה שמנגינה כיפית
אנונימית
תלוי אילו שירים.. יש המון שירים בקייפופ שגם אני לא אוהבת, יש כאלו שאני מאוד אוהבת
ההגזמה, אבל כן לא שפה נחמדה
כל אחד והטעם שלו
אני אוהבת לשמוע קייפופ וכשאין לי מצב רוח אני נהנת לשמוע וזה מעלה לי את המצב רוח.
אנונימית
זה פשוט סגנון מוזיקה ובסופו של דבר לא משנה כמה זמן לוקח נראלי שמתרגלים ואז דווקא השירים ממש טובים למרות שזה כבר עניין של טעם אישי ...
חוצמזה שהקליפים מטורפים והכיריאוגרפיות מדהימות וגם באיזשהו מובן מתחברים ללהקה עצמה אחרי תקופת זמן מסויימת
מסכימה כל כךך
אנונימית
אלוהים באמת אין כוחות כבר בי לריב עם אנשים כמוך. למה?? למה? כי זאת מוזיקה מדהימה עם אנשים מדהימים. אני לא הולכת עכשיו לכתוב מגילות עד כמה אני אוהבת את הסגנון הזה ,כי נמאס לי
חד משמעית נמאס לי לריב עם אנשים שלא מבינים שאתה אוהב סגנון אחד ואני שני. הייתי יכולה לכתוב לך באמת מגילה של יום וחצי. אבל די תפסיקו.
זהו.
שואל השאלה:
אני שונא שירים שמחים האמת
אנונימי
כמו שאת אוהבת את סגנון מוזיקה אני אוהבת קייפופ ויכולה להגיד שמה שאת שומעת מסרטן זה נקרא דעות שונות
אנונימית
כל אחד והטעם שלו..
למרות שאני סבבה עם קייפופ יש הרבה שירים שאני גם לא אוהבת.. כנראה כי אני מעדיפה שירים שקטים יותר
אנונימית
פשוט תסתום
בואנה זה עיניין של טעם תפסיקו לשפוט אנשים לפי המוסיקה שהם שומעים יחתיכת מושפלים ממורמרים
לשואל השאלה. אמרת שאתה לא אוהב שרים שמחים. יש שירים גם לא שמחים בקייפופ.
לשאלה: כיף לי לשמוע למה אכפת לך . כל אחד מה שהוא אוהב. תפסיקו עם השאלות האלה כבר