6 תשובות
סוכרת לא קשורה לכמות הסוכר שאתה אוכל, זה קשור לתפקוד של הלבלב
לא, אבל אל תעשי את זה חחח
התמכרות לסוכר זה בעייתי. מבינים שהיית מכור רק אחרי שנגמלים לפחות חלקית.
אמנם לא ביקשת אבל הייתי מנסה להפחית לפחות לתקופה ואחריה את תרגישי מתוק באותה מידה מהרבה פחות סוכר, אם כי זה לא קל.
סוכרת זה כן קשור לסוכר. במיוחד אם אוכלים כמות מוגזמת של סוכר כל יום לתקופה ממושכת כמו חצי שנה שנה....
מוגזמת אבל ממש ממש מוגזמת
שזה אומר איזה 4 או 5 מילקי ביום למשל או יותר
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני אוכל 6 עוגיות ו2 שוקו שבכל כוס יש כפית סוכר, 2 חטיפי שוקולד בכל יום ויום.. ואשתה מלא קולה כל יומיים שלוש.. תהיה לי סוכרת עוד חצי שנה?
אנונימית
האמת שזה שאלה שצריך לשאול בפורום של סכרת ורפואה כללית עם רופאים בפורום של כללית או מכבי או פורום אינטרנטי כדומה..לשאול מהי כמות הסוכר המקסימלית (בכפיות/גרם)שאפשר לאכול בכל יום לתקופה ממושכת שלא תיהיה סוכרת לבן אדם שאין לו את הסכרת
אנונימית