10 תשובות
לא
כל אחד אוהב ורוצה תשומת לב, זה צורך אנושי וטבעי...ואת לא צריכה שאנשים יגידו לך שאת יפה כדי להרגיש כזאת, אני בטוחה שאת מהממת כמו שאת
את יפה :)
ולא, יכול להיות שסתם באלך שיראו אותך
לא
פשוט חסר לך המחמאות חח
לא, כולם רוצים ולכולם מגיע! את מהממת, ויפיפיה
אני חושבת שזה שאת רוצה שאנשים יגידו לך שאת יפה זה ממש נורמלי... כל אחד רוצה שיגידו לו שהוא נראה טוב אבל אני חושבת שאת מחפשת את זה מתוך מקום של מילוי החסר שלך אולי את לא מוצאת שאת יפה ואת מחפשת שאחרים יגידו לך? בכל מקרה אני לא באמת מכירה אותך ועד כמה בטחון את מרגישה בנושא אבל הייתי ממליצה לך לא לשלוח פה תמונות לאנשים זרים ובאופן כללי באינטרנט..
כן זה חד משמעית "צומי" את כאילו מחפשת שאנשים יתייחסו אלייך ויחמיאו לך בקיצור את מחפשת תשומת לב וזה די מוזר את לא חייבת לשמוע מאנשים שאת יפה ואל תחפשי את זה בכוח אני די בטוחה שאת מהממת אבל אל תהיי ככה חבל בשבילך
את מהממת
ולא זה לגיטימי.
אנונימית
כל אדם צריך תשומת לב וזו לא בושה
עצם זה שאת פותחת טת הלב שלך ככה זה מדהים בעיני
אם את רוצה לדבר על זה בפרטי מוזמנת תמיד בכיף
באותו הנושא: