15 תשובות
שואל השאלה:
אבל איך מצאת אותה? איך מצאת מישהו שאוהב אותך?
אבל איך מצאת אותה? איך מצאת מישהו שאוהב אותך?
אנונימית
אני ממש מזדהה, אין אף אחד בחיים שלי אז באתי לפה, גם פה אני מרגישה ככה אבל יש פה כמה אנשים מדהימים.
אם את רוצה לדבר אני פה ואני מבינה אותך לגמרי❤ אבל אני עדיין לא מצאתי את הבן אדם הזה שיאהב אותי
אם את רוצה לדבר אני פה ואני מבינה אותך לגמרי❤ אבל אני עדיין לא מצאתי את הבן אדם הזה שיאהב אותי
שואל השאלה:
אוף זה חסר סיכוי
פשוט קשה לי לאהוב אנשים ולדעת שלא איכפת להם ממני
אוף זה חסר סיכוי
פשוט קשה לי לאהוב אנשים ולדעת שלא איכפת להם ממני
אנונימית
לגמרי
שואל השאלה:
אבל אני פשוט חייבת תמיד להכריח אנשים ונמאס לי מזה
אבל אני פשוט חייבת תמיד להכריח אנשים ונמאס לי מזה
אנונימית
אני בול ככה והמון לקוחים אותי כמובן מאליו ילדים בכל מקום סביבי רק יורדים עלי ואני עושה את עצמי מתעלמצ אבל זה כואב
אנונימית
אבל שתדעי שזה מתנה
כי ככה את יכולה לסנן אנשים מהחיים שלך
כי ככה את יכולה לסנן אנשים מהחיים שלך
אנונימית
ומי שמספיק את מעניינת אותו יישאר איתך וככה תדעי שהם חברים אמיתיים ולא סתם זבלה
ותודה לאל יש לי שניים כאלה ואני מודה לאלוהים עליהם כל יול
וואו קראתי את זה בדיוק כשמשהו בבית שלי שם מנגינה עצובה כזאת בלי מילים ....
אני מבינה אותך
אני מזדהה איתך
ואני מרגישה ככה או לפחות עכשיו טיפה פחות
....
תמיד אני הייתי כמוך
ואף אחד לא אהב אותי באמת
זה כאילו שהייתי מנסה לדבר עם אנשים
או למשוך תשומת לב בכיתה , מנסה להיתבלט ,להיות מעניינת דברים דומים למה שאת רשמת
אבל אף אחד לא באמת רצה בחברתי..
גם כשהייתי ביסודי
אף אחת לא רצתה להיות חברה שלי כי לכולם כבר היו חברות טובות
ולא עניינתי אף אחד
תמיד אני הייתי מנסה כל הזמן
ונדבקת לאנשים
וזה היה נורא
תחושה של בדידות שתמיד אני אהיה לבד
בלי חברים
ובלי משפחה שבאמת אוהבת אותי
:(((
תמיד אני יוזמת ומנסה ומאלצת...
בקיצור....
אני מבינה אותךך :)
אבל מצאתי חברה טובה ואמיתיתת *באמת*
וכיף למי ביחד
ואני באמת מרגישה הכי בנוח איתה
אני יודעת שזה גורם לך להיות מדוכאת ולחשוב שאת בחיים לא תמצאי את האדם הזה
אבל גם אני חשבתי ככה
ואמרתי שלי זה לא יקרה
אבל זה כן קרה
אז על תפסיקי להאמין
את יום אחד תפגשי אדם שיהיה לך איתו הכי כיף בעולם
כזה שלי תצטרכי להתחנן עליו להיפגש
ואת תהיה שמחה :))
אני מבינה אותך
אני מזדהה איתך
ואני מרגישה ככה או לפחות עכשיו טיפה פחות
....
תמיד אני הייתי כמוך
ואף אחד לא אהב אותי באמת
זה כאילו שהייתי מנסה לדבר עם אנשים
או למשוך תשומת לב בכיתה , מנסה להיתבלט ,להיות מעניינת דברים דומים למה שאת רשמת
אבל אף אחד לא באמת רצה בחברתי..
גם כשהייתי ביסודי
אף אחת לא רצתה להיות חברה שלי כי לכולם כבר היו חברות טובות
ולא עניינתי אף אחד
תמיד אני הייתי מנסה כל הזמן
ונדבקת לאנשים
וזה היה נורא
תחושה של בדידות שתמיד אני אהיה לבד
בלי חברים
ובלי משפחה שבאמת אוהבת אותי
:(((
תמיד אני יוזמת ומנסה ומאלצת...
בקיצור....
אני מבינה אותךך :)
אבל מצאתי חברה טובה ואמיתיתת *באמת*
וכיף למי ביחד
ואני באמת מרגישה הכי בנוח איתה
אני יודעת שזה גורם לך להיות מדוכאת ולחשוב שאת בחיים לא תמצאי את האדם הזה
אבל גם אני חשבתי ככה
ואמרתי שלי זה לא יקרה
אבל זה כן קרה
אז על תפסיקי להאמין
את יום אחד תפגשי אדם שיהיה לך איתו הכי כיף בעולם
כזה שלי תצטרכי להתחנן עליו להיפגש
ואת תהיה שמחה :))
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה
אני ממש מקווה שאני אמצא אדם כזה
תודה לכל מי שענה
אני ממש מקווה שאני אמצא אדם כזה
אנונימית
אם תמצאי תעדכני אותי ??
שלא תחשבי
אני אזכור את השאלה הזו ( יש לי זכרון לא רע ;))
זה פשוט חשוב לי...
3>
אם את מבינה למה אני מתכוונת ;)
שלא תחשבי
אני אזכור את השאלה הזו ( יש לי זכרון לא רע ;))
זה פשוט חשוב לי...
3>
אם את מבינה למה אני מתכוונת ;)
שואל השאלה:
כמובן אעדכן
אבל אני לא חושבת שאמצא
כמובן אעדכן
אבל אני לא חושבת שאמצא
אנונימית
היי לך,
שומעת ממילותך על תחושת הבדידות שמלווה אותך יום יום ללא הפסקה, נשמע שאת מרגיש כמו רוח רפאים המרחפת סביב, ונדמה כי אף אחד לא באמת רואה אותך. אולי את אפילו מרגיש שהחברים שהיו לך נטשו אותך והותירו אותך בודדה עוד יותר. משערת לעצמי שלא להרגיש שייכת, יכול להיות מאוד מייאש...
מתארת לעצמי את תחושת ההחמצה איתה את מתהלכת ועדיין מצאת כוחות כדי לשתף פה... כמה לא ברור מאליו שהצלחת בכל זאת למצוא את המילים מתוך הכאב...
אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בסה"ר- סיוע והקשבה ברשת ומזמינה אותך לא להישאר עם התחושות האלו לבדך... יש לנו צ'ט אנונימי בו תוכלי לשתף עוד, אנו נקשיב ונסייע ואולי אף תוכלי לראות את התקווה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
שומעת ממילותך על תחושת הבדידות שמלווה אותך יום יום ללא הפסקה, נשמע שאת מרגיש כמו רוח רפאים המרחפת סביב, ונדמה כי אף אחד לא באמת רואה אותך. אולי את אפילו מרגיש שהחברים שהיו לך נטשו אותך והותירו אותך בודדה עוד יותר. משערת לעצמי שלא להרגיש שייכת, יכול להיות מאוד מייאש...
מתארת לעצמי את תחושת ההחמצה איתה את מתהלכת ועדיין מצאת כוחות כדי לשתף פה... כמה לא ברור מאליו שהצלחת בכל זאת למצוא את המילים מתוך הכאב...
אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בסה"ר- סיוע והקשבה ברשת ומזמינה אותך לא להישאר עם התחושות האלו לבדך... יש לנו צ'ט אנונימי בו תוכלי לשתף עוד, אנו נקשיב ונסייע ואולי אף תוכלי לראות את התקווה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
מרגישה בדיוק כמוך. מוזמנת לשלוח לי הודעה
באותו הנושא: