6 תשובות
לא. זה בסדר.
הייה במקרר? במידה וכן לא התקלקל תמיד עדיף להריח
לא לא התקלקל
שואל השאלה:
היה בחוץ על השיש מחוץ למקרר
היה בחוץ על השיש מחוץ למקרר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימית
פשוט להריח נראה לי הכי טוב והכי עדיף
באותו הנושא: