6 תשובות
יש סיכוי
אם הוא לא נגע בהגה או שם ברקס
נקווה לטוב
אם הוא לא נגע בהגה או שם ברקס
נקווה לטוב
אם נגעת במדרכה זה בסדר גמור, אני גם נגעתי במדרכה, ביקשתי לתקן ועברתי
^^לא בהכרח.
יש טסטרים שמעירים כדי לפקס את התלמיד, לא כל הערה זה פסילה.
יש טסטרים שמעירים כדי לפקס את התלמיד, לא כל הערה זה פסילה.
^מסכים איתך בקשר לראשון.
השני לא כזה קריטי כי מותר לתקן חנייה
השני לא כזה קריטי כי מותר לתקן חנייה
שואל השאלה:
עברתיי
עברתיי
אנונימית
מלכה! כל הכבוד
באותו הנושא: