6 תשובות
יש סיכוי
אם הוא לא נגע בהגה או שם ברקס
נקווה לטוב
אם נגעת במדרכה זה בסדר גמור, אני גם נגעתי במדרכה, ביקשתי לתקן ועברתי
^^לא בהכרח.
יש טסטרים שמעירים כדי לפקס את התלמיד, לא כל הערה זה פסילה.
^מסכים איתך בקשר לראשון.
השני לא כזה קריטי כי מותר לתקן חנייה
שואל השאלה:
עברתיי
אנונימית
מלכה! כל הכבוד
באותו הנושא: