5 תשובות
יש מועד ב ואצלי כולם עברו
הוא סבבה ומעבירים כמעט את כולם כי יודעים שזה ממש מלחיץ
הוא ממש סבבה, יודעים שאתם בלחץ מהמבחן וכן יש מועדי ב, אין סיבה שלא תעבור.י
כן , כן וכן
הוא סבבה לא קשה כל כך וכן יש מועד ב לפי דעתי