18 תשובות
בעד
בעד כמובן
אין לי בעיה עם זה, מאוד הגיוני בהתחשב בזה שעוד רגע יום העצמאות
בעד!! אני מתה על זה
בעד
מה הבעיה בזה, ולא רק בישראל עושים את זה
בטח שבעד
בעד, ולגיטימי כי תיכף יום העצמאות
יש הרבה דברים שמייחדים אותנו ממדינות אחרות, מניחה שזה אחת מהם
הנה שאלה

יש לך בעיה שבסרטים אמריקאים (מיינסטרים) הרבה פעמים יש את דגל ארצות הברית ברקע?

לא (אם כן לגיטימי)

אז אין בעיה
ברור שבעד. זו מדינה שלנו, זכותנו לתלות את דגלנו איפה שאנחנו רוצים.
בעד ברור
אם אנחנו לא נשים דגלי ישראל
המחבלים ישימו דגלי טרור
מה עדיף?
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שלא לשים בכלל למה להגזים
כן אבל אם לא נגזים זה מה שיהיה לול
וגם יום העצמאות תכף אז מן הסתם
אנונימית
ברור שבעד ואין מספיק דגלים
אנונימי
תאמיני לי שבכמעט כל מדינה ישימו מלא דגלים ביום העצמאות שלהם, אמריקה היא דוגמה מובהקת, ליטרלי דגל על הכול