4 תשובות
כן ברור שעדיף הכי גרוע לא תעברי זה הרבה יותר עדיף מלא לנסות בכלל
עדיף להתמודד עם הבעיות שלך מאשר לברוח מהן. מצד שני באמת חסר טעם
עדיף שלא ללכת תשלימי אותן שתדעי את החומר כמו שצריך