5 תשובות
כן אבל כדי לבדוק
לא
פשוט פפילומה הוא חיסון מסוכן ולכן יש לך חום ותופעות לוואי
והאמת שלא^ אין חום לאחר כל חיסון
פפילומה זה חיסון מסוכן שגם אם ישלמו לי או יכריחו אותי לא אעשה
תבדקו טיפה עליו ותבינועל מה אני מדברת
שואלת השאלה תרגישי טוב
פשוט פפילומה הוא חיסון מסוכן ולכן יש לך חום ותופעות לוואי
והאמת שלא^ אין חום לאחר כל חיסון
פפילומה זה חיסון מסוכן שגם אם ישלמו לי או יכריחו אותי לא אעשה
תבדקו טיפה עליו ותבינועל מה אני מדברת
שואלת השאלה תרגישי טוב
כן זה תופעת לוואי של החיסון
לא כן כאב לי מאוד היד בעיקר של הטטנוס אבל לא חום
כן היה לי ממש קצת אבל זה עבר לי לבד
באותו הנושא: