5 תשובות
זה בסדר מה שאכלת כן
תאכלי עוד
את צריכה עוד!! תנסי לאכול בריא ולעשות ספורט כדי להעלות במסה❤
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעשות ספורט אני צריכה להשמין
אני לא רוצה לעשות ספורט אני צריכה להשמין
אנונימית
את לא חייבת, ואני יודעת שאת רוצה להשמין, הכוונה שתעלי במסת שריר3> (כמובן לבחירתך)
באותו הנושא: