8 תשובות
מה יותר מדי בזה
זה המינימום של המינימום
זה המינימום של המינימום
תקשיבי זה ממש לא יותר מידי, הייתי אפילו ממליצה להוסיף עוד קצת.
אנונימית
שואל השאלה:
כמה קלוריות זה ?
כמה קלוריות זה ?
לא יודעת מדויק
קשה לדעת לפי התיאור צריך יותר משקל
אבל מניחה שלא יותר מאלף
קשה לדעת לפי התיאור צריך יותר משקל
אבל מניחה שלא יותר מאלף
שואל השאלה:
איך זה פחות מ 1000??
איך זה פחות מ 1000??
שוב , אני לא יודעת מדויק
קצת קשה לחשב בגלל שאני לא יודעת כמה אכלת מכל דבר ואיזה קוראסון/עוגה זה היה, אבל ממליצה לך לא להתעסק יותר מידי הקלוריות מניסיון שלי זה יכול להפוך להיות אובססיה מאוד מהר. אם המטרה שלך היא להרזות אז אני ממליצה לך לאכול בריא, אל תמנעי מעצמך אוכל לא בריא אבל תנסי להימנע ולא לאכול את זה סתם כי משעמם לך. את עדיין צריכה לאכול מספיק אחרת זה יגרום להשמנה ולא להרזיה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה ❤
תודה ❤
באותו הנושא: