8 תשובות
צריך פשוט לזכור את הסיבה לשמחה
ממש צמודים, בטוח קשה מאוד בעיקר למשפחות
צודקת. לפחות שיהיה הפרש זמן קצת יותר גדול..
לא, ההפך אני חושב שטוב שזה ככה
להיות אבלים על הגיבורים שנפלו ואז צריך לשמוח כי אך ורק בזכותם יש לנו מדינה היום
להיות אבלים על הגיבורים שנפלו ואז צריך לשמוח כי אך ורק בזכותם יש לנו מדינה היום
עשו את זה בכוונה.
המטרה היא להציג לנו בזכות מי אנחנו חוגגים את היום הזה
המטרה היא להציג לנו בזכות מי אנחנו חוגגים את היום הזה
זה הקטע, לזכור את החיילים שבזכותם אנחנן חוגגים את יום העצמאות.
מה שכן, צריך לבטל את הזיקוקים דחוף, זה פוגע בהלומי קרב.
מה שכן, צריך לבטל את הזיקוקים דחוף, זה פוגע בהלומי קרב.
זה בכוונה..
כי אנחנו זוכרים את החיילים שנפגעו ונפלו בשביל המדינה שלנו. ואז חוגגים את עצמאותה של המדינה. זה הולך ביחד..
כי אנחנו זוכרים את החיילים שנפגעו ונפלו בשביל המדינה שלנו. ואז חוגגים את עצמאותה של המדינה. זה הולך ביחד..
זה הקטע
באותו הנושא: