17 תשובות
כי אנשים טיפשים בעד מכות. זה העולם, אנשים בסופו של הם זן של חיה שבעד מכות ובידור.
מה שתגידי
עוד אחת מתייפייפת
עוד אחת מתייפייפת
שואל השאלה:
מה הקשר מתיפייפת אתה רציני?!? תחשוב שנייה על זה ותחזור לעולם בו אנחנו חיים
מה הקשר מתיפייפת אתה רציני?!? תחשוב שנייה על זה ותחזור לעולם בו אנחנו חיים
אנונימית
גם אסור לבזות ולרקוד על קברים של חיילים.
אנחנו לא חיים בעולם מתוקן - אז שישב בשקט ויחשוב פעם שניה לפני שהוא פותח את הפה.
וכל מי שבעדו נראה לי גם צריך לקבל איזה כיסא לראש כדי להתיישר.
אנחנו לא חיים בעולם מתוקן - אז שישב בשקט ויחשוב פעם שניה לפני שהוא פותח את הפה.
וכל מי שבעדו נראה לי גם צריך לקבל איזה כיסא לראש כדי להתיישר.
שואל השאלה:
אני יודעת הוא בן אדם נורא אבל תחשבו שנייה שזה לא היה הוא זה בסדר?
אני יודעת הוא בן אדם נורא אבל תחשבו שנייה שזה לא היה הוא זה בסדר?
אנונימית
רק בגלל שזה הוא זה בסדר
שואל השאלה:
אמיר בן אדם נוראי בהחלט מגיע לו הרבה אבל צריך לעשות עם זה משהו אחר לא לזרוק עליו כיסא, ולא להשתמש באלימות מצידי שיזרקו אותו לכלא שאני לא מבינה איל עד עכשיו לא עשו את זה
אמיר בן אדם נוראי בהחלט מגיע לו הרבה אבל צריך לעשות עם זה משהו אחר לא לזרוק עליו כיסא, ולא להשתמש באלימות מצידי שיזרקו אותו לכלא שאני לא מבינה איל עד עכשיו לא עשו את זה
אנונימית
שואלת השאלה המתייפייפת את בושה וגועל נפש
תתביישי לך
אם היה לך אח חייל שנרצח והוא היה הולך לקבר שלו ורוקד על הקבר גם היית אומרת זה?
בושה איכס
תתביישי לך
אם היה לך אח חייל שנרצח והוא היה הולך לקבר שלו ורוקד על הקבר גם היית אומרת זה?
בושה איכס
בגלל שעד עכשיו לא עשו את זה
הוא קיבל
מישהו היה צריך ללמד אותו לקח (מה שלא עזר)
הוא קיבל
מישהו היה צריך ללמד אותו לקח (מה שלא עזר)
זה לא משנה אם את מסכימה איתו או לא. זה לא תקין להרביץ למישהו בגלל הדעות שלו. יופי שהוא לא מפסיק, זכותו להביע את הדעתו מבלי שירביצו לו.
שואל השאלה:
אני יודעת, את צודקת לגמרי אבל העונש הזה בכלל לא מועיל אז למה לעשות את זה? מצידי שירצחו אותו אבל מה עוזר לאנשים לזרוק על בן אדם כיסא ולצחוק על זה? אני יודעת מגיע לו אבל זה לא בוגר לחזוב שזה מספיק.
למה בדרך הזו אני רצינית מצידי שיהרגו אותו אבל מה עוזר להם לצחוק עליו? באמת אני שואלת אני לא סתם מנסה לעצבן זה באמת שאלה, תענו לי עלייה באמת
אני יודעת, את צודקת לגמרי אבל העונש הזה בכלל לא מועיל אז למה לעשות את זה? מצידי שירצחו אותו אבל מה עוזר לאנשים לזרוק על בן אדם כיסא ולצחוק על זה? אני יודעת מגיע לו אבל זה לא בוגר לחזוב שזה מספיק.
למה בדרך הזו אני רצינית מצידי שיהרגו אותו אבל מה עוזר להם לצחוק עליו? באמת אני שואלת אני לא סתם מנסה לעצבן זה באמת שאלה, תענו לי עלייה באמת
אנונימית
כי ככה בא לנו לצחוק
שואל השאלה:
ומין הסתם הלכח הזה שרשמת לא יעזור, אתם צוחקים על בן אדם בשביל הכיף.
מזמן יכלו לעשות משהו אחר משהו גדול שמגיע לו, מה עוזר לצחוק עליו מה זה עושה?
ומין הסתם הלכח הזה שרשמת לא יעזור, אתם צוחקים על בן אדם בשביל הכיף.
מזמן יכלו לעשות משהו אחר משהו גדול שמגיע לו, מה עוזר לצחוק עליו מה זה עושה?
אנונימית
הינה עוד מתייפיף.
הוא היה צריך לקבל את הכיסא בראש ממזמן, ויותר מזה - אם הוא היה צוחק על ערבים לדוגמא ספק אם הוא היה נשאר בחיים היום כדי לדבר.
אז מה קרה מותר לו לעשות הכל ולא להתמודד עם התוצאות של המעשים שלו ?
לאף אחד אין שום דבר אישי נגדו - הוא זה שהתחיל את השנאה. הוא זה שבוחר להיות קיצוני ולהשמיע את דעתו למרות שהיא לא מעניינת באמת אף אחד. אם היית מלטף אותו ומבקש יפה זה לא היה עוזר. אז השתיקו אותו בכח ושעכשיו ישקול מילים ומעשים
הוא היה צריך לקבל את הכיסא בראש ממזמן, ויותר מזה - אם הוא היה צוחק על ערבים לדוגמא ספק אם הוא היה נשאר בחיים היום כדי לדבר.
אז מה קרה מותר לו לעשות הכל ולא להתמודד עם התוצאות של המעשים שלו ?
לאף אחד אין שום דבר אישי נגדו - הוא זה שהתחיל את השנאה. הוא זה שבוחר להיות קיצוני ולהשמיע את דעתו למרות שהיא לא מעניינת באמת אף אחד. אם היית מלטף אותו ומבקש יפה זה לא היה עוזר. אז השתיקו אותו בכח ושעכשיו ישקול מילים ומעשים
ועזוב שזה לא עזר
2 דקות אחרי עוד פעם המשיך עם הטמטום שלו
2 דקות אחרי עוד פעם המשיך עם הטמטום שלו
שואל השאלה:
אתם צודקים אוקי!
אני עדיין חושבת שעם כבר לצחוק עדיף לעשות משהו גדול כולנו רוצים שיקרה לו משהו לצחוק מהצד לא יזיז לו
אתם צודקים אוקי!
אני עדיין חושבת שעם כבר לצחוק עדיף לעשות משהו גדול כולנו רוצים שיקרה לו משהו לצחוק מהצד לא יזיז לו
אנונימית
באותו הנושא: