10 תשובות
הוא זבל מהלך.
באמת.
אני באמת מבינה את הכאב שלך, ואת התסכול, אבל אל תתני לבן אדם כזה חסר לב וערכים להשפיע עלייך.
באמת.
אני באמת מבינה את הכאב שלך, ואת התסכול, אבל אל תתני לבן אדם כזה חסר לב וערכים להשפיע עלייך.
זה כואב אבל מתגברים ולהרבה בנים הטעם שלהם הוא גבוה
שואל השאלה:
אבל אני שונאת את זה שאני גבוה אני מרגישה גבוה מדי (אני 1.73)
אבל אני שונאת את זה שאני גבוה אני מרגישה גבוה מדי (אני 1.73)
אנונימית
את לא כזאת גבוהה הוא סתם רע אל תקחי את זה ללב הוא הגזים בתגובה שלו
הוא בן אדם זבל תרגישי טוב עם עצמך להיות גבוהה זה הכי יפה
למה כולם יוצאים עליו ואומרים לו זבל כמו שלבנות יש העדפה גם לבנים מה נסגר
אנונימי
דבר ראשון, את מהממת כמו שאת.
דבר שני, מי שמתייחס אלייך ככה, פשוט לא שווה אותך וסתם דביל מהלך שצריך צומי וחושב שזה מגניב.
את יודעת כמה את שווה אל תתני לאיזה דפוק שפגשת ברחוב לגרום לך לחשוב אחרת❤
דבר שני, מי שמתייחס אלייך ככה, פשוט לא שווה אותך וסתם דביל מהלך שצריך צומי וחושב שזה מגניב.
את יודעת כמה את שווה אל תתני לאיזה דפוק שפגשת ברחוב לגרום לך לחשוב אחרת❤
אנונימית
אנונימית
בנות גבוהות זה הדבר הכי מושך בעולם
אם את 1.73 אז הוא בטח גמד כי אני 1.77 וכמעט כל הגברים שאני מכירה יותר גבוהים ממני
באותו הנושא: