5 תשובות
מזעזע
אלימות לא מגיעה לאף אחד
לא חןשבת שאלימות זה הפתרון לכלום במיוחד שלא היה לו איך להחזיר,והוא באמת היה נראה מסכן באותה שניה אבל איך שהוא חיבק את הזה שהיה לידו הצחיק אותי כל כך
מוגזם, זה בסדר לא להסכים וזה מובן לגמרי במקרה הזה אבל להגיע לאלימות ככה זה נורא
אני נגד אלימות, בעיקר שחצרוני הוא אדם מסכן שלא יכול להגן על עצמו. מצד שני, חצרוני הביא את זה על עצמו עם ההתגרות שלו באנשים אחרים ובעיקר במזרחים.
ממש לא בסדר.
חצרוני הוא אדם מזעזע בעל דעות קיצוניות ומחרידות, אבל מכאן ועד אלימות? זה כבר מוגזם.