כנסו דקה ותגידו לי אם זה בכלל הגיוני מה שהן עשו(ארוך )
אתמול יצאתי מהבית רבתי ממש עם ההורים שלי והייתה לי חברה שבכיתי לה שאני רוצה לישון אצלה ושאין לי לאיפה ללכת כי אין לי בקושי חברים ואז פתאום שעה לפני שהיא מגיעה היא אומרת שבסוף חבר שלה ישן אצלה סתם כי בא להם לא אכפת לה אם אני אסתובב בחוץ או אם יקרה לי משהו וכשהיא הייתה צריכה עזרה אני למיד עזרתי לה ואפילו הצעתי לה לישון אצלי כמה פעמים ומיד חסמתי אותה הייתי בשוק של חיי הזיה לא? וזה לא סוף הסיפור ואז הייתי לי עוד חברה וממש הסברתי לה שאין לי לאיפה ללכת וברור שלא היה לה אכפת היא הלכה לחבר שלה ואז היא אמרה טוב אם את רוצה את יכולה לבוא ב12 ואמרתי סבבה וקבענו והיא אמרה שהיא עוד כמה דקות בבית ואז אני שולחת לה הודעות וישבת במדרכה כמו מסכנה ואז אני מתקשרת והיא צוחקת בשיחה ואומרת שהיא עדיין אצל חבר שלה ולא אכפת לה מזה שהיא קבעה איתי או מזה שאני בחוץ ועזבי את זה כשאבא שלה הכה אותה אני מיד חיבקתי אותה ושאלתי אותה אם כואב ואם היא רוצה לישון אצלי חברות של 4 שנים דרך אגב וכל הפעמים היא התייחסה אליי כמו חרא מיד חסמתי את שתיהן עכשיו הן היו ה"חברות" היחידות שלי ואני לא יודעת מה לעשות עכשיו ואיפה להכיר חברים חדשים כי אני גרה במקום קטן מה אני יכולה לעשות?