12 תשובות
לא
לא.. למה שאני ארגיש לא בנוח
מה זה למה? כי אנחנו לא בשנות החמישים, למי אכפת אם מי שמטיס את המטוס זה גבר או אישה? זה לא משפיע על יכולת הטיס שלהם.
מה פתאום
לא באמת אכפת לי
לא
היא למדה את המקצוע במשך כמה שנים ומאומנת בזה מאוד למה שאני ארגיש לא בנוח
אנונימי
לא למה שארגיש לא בנוח
לא היא טייסת היא למדה את המקצוע הזה
כל עוד הטייס\ת עושה את העבודה שלו\שלה, לא באמת אכפת לי.
מי שזה משנה לו שילך לבית ספר עוד פעם
לא. טייסים עוברים מלא קורסים מלא שנים ומלא מבחנים עד שנותנים להם.ן להטיס מטוס אז לא, לא הייתי מרגיש לא בנוח
לא
חוץ מזה שהטייסים כבר לא באמת מטיסים, יש טייס אוטומטי, הטייס/ת נמצא/ת שם רק למקרים חריגים.
^ זה לא נכון. הטייס האוטומטי פועל רק אחרי שהמטוס נמצא בגובה מסויים ואחרי שהוא בכיוון הנכון, כי אין היגיון שטייס יחזיק את ההגה בלי לזוז בטיסות של כמה שעות. הטייס מטיס במקרים של מערבולות מקרי חרום וכו' וגם בהמראות ובנחיתות.